Pentax *ist D digitale reflex - PMA 2003
Pentax *ist D digitale reflex
De vorige avond waren wij in staat snel enige opnamen te maken van de eerste digitale reflex camera van Pentax, echter we vonden de opnamen van een matige kwaliteit veroorzaakt door de slechte lichtomstandigheden waarin de opnamen gemaakt moesten worden. Vandaag hebben we een afspraak gemaakt met enkele mensen van Pentax USA, maar vroeg op de ochtend was het pre-productie model (een nieuwere versie van camera die wij gisteren presenteerde) helaas nog niet gearriveerd.
Pentax *ist D digitale reflex Pentax *ist D digitale reflex
De camera zou enige minuten laten arriveren samen met de Japanse delegatie van Pentax... 20 minuten later waren we dan toch nog in staat de camera in eigen hand te nemen achter gesloten deur, zodat we zelf hebben kunnen ervaren dat dit model inderdaad zeer compact en licht van gewicht is.
Pentax digitale reflex Pentax digitale reflex
De camera ligt direct goed in de hand, ondanks zijn zeer compacte formaat. De firmware van de camera is nog niet volledig productieklaar, zodat de voorkeur uitging naar alleen het maken van opnamen van de camera en niet van het menu via het LCD display. De Pentax *ist D heeft veel in huis om een succes te worden, de ondersteuning van een brede serie objectieven, het compacte formaat, een hoge resolutie en naar onze verwachting een concurrerende adviesprijs.
Pentax *ist D Pentax *ist D
De beelden opgenomen in dit artikel geven een aardige impressie van de afmetingen en de kenmerken van de nieuwe Pentax *ist D camera. We zullen ons verslag van de PMA 2003 voor de rest van de week continueren, hou ons verslag in de gaten! Het team van LetsGoDigital zal jou het laatste nieuws van de show vloer geven waarna wij ons zullen begeven naar Duitsland, Hannover waar de groots opgezette CeBIT 2003 van start zal gaan. Vanuit zonnig Las Vegas een prettige dag toegewenst!
Pentax *ist D SLR camera Pentax *ist D SLR camera
Links:  PMA 2003  -  PMA 2004  -  PMA 2005  -  PMA 2006  -  PMA Show  -  LetsGoDigital  -  Buy Digital Camera